PROGRAM
Ko se osebna znamka spremeni v biznis
Petra Parovel in Patricia Šelih sta začeli kot fitnes vplivnici, danes pa uspešno vodita svoji blagovni znamki. A pot od prvih sledilcev do uveljavljenih podjetnic ni bila vedno lahka. Na SOF-u bosta iskreno spregovorili o svoji poslovni poti, izzivih lansiranja blagovne znamke v Sloveniji in ravnotežju med zasebnim življenjem ter javno podobo. Pridružite se iskrenemu pogovoru o vplivu, podjetništvu, medijih in življenju v svetu, kjer te občinstvo lahko poveličuje in hitro tudi sesuje.
Napoved za leto 2025: krmarjenje po prihodnosti marketinške krajine (2025 Forecast: Navigating Marketing’s Future Landscape)*
Kako bo marketing videti leta 2025? Alex Turtschan, direktor inovacij pri skupini Mediaplus, bo predstavil ključne trende v tehnologiji, vedenju potrošnikov in kulturi, ki bodo oblikovali našo industrijo v prihodnjih letih.
Pozornost + odzivi = zlato: od dosega do medijske odmevnosti (Attention + Reactions = Gold: Getting big views for big news)*
Nihče ne gre na Instagram, da bi videl oglas – kar je škoda, sploh če je vaša naloga, da objavljate oglase na Instagramu. Kako torej pripraviti ljudi do tega, da jim bodo vaši oglasi všeč? Ne zamudite zabavne predstavitve in najboljših nasvetov za drzno komuniciranje na družbenih omrežjih.
Zgodbe treh slovenskih podjetnikov, ki so se izstrelili na svetovno sceno
Zgodbe treh slovenskih podjetnikov, ki so se izstrelili na svetovno sceno. Tri različne zgodbe, tri mednarodne uspešnice. Iz prve roke.
My Voice, My Choice: skupnost, ki je prepričala milijon Evropejcev, Marka Ruffala, Baracka Obamo in Pink
Evropska državljanska pobuda je mehanizem Evropske unije, ki njenim prebivalcem omogoča predlagati spremembe zakonodaje. Za svoj predlog morajo zbrati samo milijon podpisov, ki prihajajo iz vsaj sedmih različnih držav. V predstavitvi bo ekipa Inštituta 8. marec razložila, kako so se zbiranja podpisov lotili na začetku, kako so kampanjo marketing strokovnjaki iz tujine skoraj uničili in na kakšen način so jo na koncu spremenili v vseevropsko gibanje, ki so ga podprli tudi Mark Ruffalo, Barack Obama, Pink in drugi.
VESELE URICE
Vesele urice so čas za sprostitev in izmenjavo vtisov, ki jih bo letos na vas pustil SOF. Za izjemno razpoloženje bo poskrbel festivalski radio Hitradio Center.
Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.