Pogled z vrha: je oglaševanje ljubezenska zgodba ali prisilna poroka?

15.05.2025 11:30 - Grando Portorož

Izjava Johna Wanamakerja, ameriškega trgovca, pionirja oglaševanja in ustanovitelja ene od prvih veleblagovnic v ZDA, da je »polovica denarja, ki ga porabim za oglaševanje, vržena stran; težava je v tem, da ne vem, katera polovica«, je (žal) še vedno pogosto citirana. Ponazarja namreč dolgoletni izziv v marketingu – merljivost in učinkovitost oglaševalskih naložb. Čeprav se danes z naprednimi analitičnimi orodji in digitalnim marketingom stvari izboljšujejo, vprašanje, katera polovica oglaševalskega proračuna resnično deluje, ostaja aktualno.

Ko vodite največjo banko v državi ali upravljate telekomunikacijskega velikana, veste, kaj pomeni vsak evro. A kako gledate na tistega, ki ga vložite v oglaševanje? Je to strateška naložba ali nujno zlo?  Katera polovica proračuna res deluje? Ali oglaševanje danes še vedno ustvarja dodano vrednost ali pa so se igre moči preusmerile drugam? Se da uspeh podjetja izmeriti tudi skozi oglaševanje? Kakšno vlogo imajo menedžerji podjetij pri marketinških aktivnostih in kakšen je njihov vpliv na blagovno znamko?

O vsem tem se bomo pogovarjali z Blažem Brodnjakom, predsednikom uprave NLB, in Dejanom Turkom, predsednikom uprave A1 Slovenija in Hrvaška. Izvedeli bomo, kako razmišljata o komunikaciji, ali spremljata tuje oglaševalske trende – in ali je to sploh »v domeni« direktorja podjetja – in kakšni oglasi ju prepričajo. Dotaknili se bomo tudi digitalizacije, finančnotehnoloških inovacij in nenehno spreminjajočih se potrošnišniških navad, ki zahtevajo tudi prilagajanje marketinških aktivnosti.

Oba sogovornika sta tudi obraza svojih podjetij – zakaj se jima zdi to pomembno in kako sta skozi leta razvijala svojo vlogo vodilnih ambasadorjev? Pogovarjali se bomo tudi o razlikah med trgi, saj podjetji obeh delujeta na mednarodni ravni, izzivih rasti blagovne znamke in komunikaciji kot ključnem partnerju strategije podjetja.

Pridružite se nam na pogovoru »z vrha«, kjer ne bomo ovinkarili!