Odmev: Grajenje blagovnih znamk, ki ustvarjajo kulturo (THE ECHO: Creating Brands That Move Culture)*

16.05.2025 13:00 - Magazin Grando Portorož

Erik Herrström poudarja moč kulturnega razumevanja, pristnosti in zvestih oboževalcev pri preoblikovanju glasbenih blagovnih znamk. Na podlagi osebnih izkušenj in študij primerov vodilnih blagovnih znamk in umetnikov razkriva kreativni okvir Studia Herrström – tam, kjer se kulturni odmev sreča s strateško evolucijo. Predavanje ponuja praktične vpoglede za oblikovalce in blagovne znamke v glasbeni industriji ter dokazuje, da močni koncepti vedno prekašajo zgolj vizualni vtis.

Ne zamudite kreativnega vpogleda v podobe, kampanje, dogodke in aktivacije za blagovne znamke, ki oblikujejo kulturo, kot so Beats by Dre, Spotify, Sound.xyz, Red Bull Music in Newyorška filharmonija.

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.