Simona Kruhar Gaberšček ima več kot dve desetletji izkušenj iz novinarstva, odnosov z javnostmi in tržnega komuniciranja. Svojo novinarsko kariero je začela v gospodarski redakciji časopisa Dnevnik, nato pa se je preizkusila še v odnosih z javnostmi in tržnem komuniciranju, najprej v Cankarjevi založbi in zatem na Mladinski knjigi, ter tako združila svoje največje strasti – pisanje besedil, urejanje publikacij in ljubezen do knjig. Ker pa je bil novinarski klic še malce glasnejši, se je leta 2008 pridružila ekipi podjetja Medijski partner, izdajatelja revije Marketing magazin, kjer je bila sprva novinarka, nato izvršna urednica revije, od leta 2019 pa je njena glavna urednica. Je tudi programska direktorica konference DIGGIT, ki jo organizira Medijski partner.
Iz marketinga je diplomirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, magisterij znanosti, prav tako iz marketinga, pa je pridobila na mariborski Ekonomsko-poslovni fakulteti.