Novosti tekmovalnega programa

Svet tekmovalnega programa je za 35. SOF pripravil nekaj manjših sprememb, ki bodo prijavitelje spodbujale k še bolj premišljenim prijavam v posamezne skupine oziroma kategorije in omogočile bolj učinkovit proces žiriranja.

 

1. NOVA KATEGORIJA DOLGOROČNA DRUŽBENA ODGOVORNOST IN SAMOSTOJNA SKUPINA UPRAVLJANJE DRUŽBENIH OMREŽIJ

Med glavnimi novostmi letošnjega leta je vpeljava nove kategorije Dolgoročna družbena odgovornost, ki je namenjena trajnostnim projektom, ki presegajo okvirje enkratnih kampanj in na dolgi rok vplivajo na reševanje družbenih izzivov. Med novostmi je tudi skupina Upravljanje družbenih omrežij, ki je od zdaj samostojna skupina v okviru sekcije Večkanalno komuniciranje. 

 

2. NATANČNEJŠA DEFINICIJA VPLIVA PROJEKTA IN KRAJŠI PREDSTAVITVENI VIDEO

Nekoliko se spreminja tudi sama struktura prijave. Prijavitelje bomo spodbudili k še bolj natančnemu definiranju vpliva projekta v okviru kategorije, v katero prijavljajo. Z opisom vpliva projekta bodo prijavitelji žiriji v vsaki posamezni skupini ali kategoriji lahko pojasnili, v katerem delu je prijava dosegla željeno. Pomembna novost pa je tudi skrajšanje maksimalne dolžine predstavitvenega videa na 2 minuti oziroma 3 minute v dveh dolgoročnih kategorijah.

 

3. SPREMEMBE V SKUPINI DIGITALNO

Skupina Digitalno znotraj sekcije Enokanalne komunikacije je prav tako nekoliko predrugačena. Ključna sprememba je predvsem ukinitev kategorije Celostne digitalne rešitve (tovrstne rešitve imajo veliko možnosti za prijavo tudi v drugih kategorijah tekmovanja) in premik skupine Upravljanje družbenih omrežij v Večkanalne komunikacije. Skupino zdaj sestavljajo tri kategorije: Posamezne digitalne rešitve, Hipni odziv in  Kreativna raba umetne inteligence.

 

4. SMERNICE ZA ETIČNOST V KOMUNICIRANJU IN DOPOLNITEV OPISOV V SEKCIJI ODGOVORNO KOMUNICIRANJE

V luči aktivnega usmerjanja komunikacijske stroke k sprejemanju načel trajnostne družbe med drugim letos razširjamo tudi festivalska pravila in prijavitelje opozarjamo na trajnostna načela in smernice za etičnost v komuniciranju. Festivalska pravila so tako dopolnjena s smernicami, ki jih morajo prijavljena dela zasledovati. Ob tem sta prenovljena tudi opisa skupin Dobro za družbo in Dobro za okolje, ki zdaj še jasneje opredeljujeta dela, ki sta jim skupini namenjeni.

 

5. PRAVILA GLEDE POTRJEVANJA OŽJEGA IZBORA

Kot do zdaj bodo v prvem delu ocenjevanja vsi člani Tekmovalne akademije za vsako delo ocenili, če je primerno za ožji izbor ali ne. Na podlagi tega glasovanja bo nato žirija, ki je pristojna za določeno sekcijo, izbirala in potrdila ožji izbor. Po novem se bodo dela, ki bodo v prvem krogu spletnega glasovanja prejela vsaj 60 % glasov, v ožji izbor uvrstila neposredno.