Nori na Poli že od 1999

Šifra: V4.1002S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.1 DOLGOROČNO UPRAVLJANJE ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

V sklopu prve kampanje smo ustvarili komunikacijsko pozicijo in dolgoročno strategijo ‘Nori na Poli’ ter z njo komunicirali, jedli in noreli za klobasami že od leta 1999. Zraven smo bili od prve piščančje do prve brezmesne klobase. Skratka, če je kdo nor na Poli - smo to mi. Zato smo bili zraven tudi letos, pri stvarjenju kampanje ob 50. obletnici obstoja Poli.

  • Ime znamke ali podznamke: Poli
  • Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
  • Izdelek / storitev: Poli
  • Agencija: Futura DDB
  • Kreativni direktor/ica: Zoran Gabrijan, Boštjan Napotnik
  • Umetniški direktor/ica: Žare Kerin
  • Strateg/inja: Goran Lang
  • Tekstopisec/ka: Katarina Ferk
  • Oblikovalec/ka: Pia Zavodnik, Jure Pogačnik, Janez Vizjak, Marko Piškur
  • Vodja projekta: Alenka Pulec Jurjevčič, Peter Dobovičnik
  • Direktor/ica projekta: Marko Vičič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Barbara Stopinšek