Nori na Poli že od 1999
Šifra: V4.1002S24Agencija: Futura DDBNaročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
Skupina: V4 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, V4.1 DOLGOROČNO UPRAVLJANJE ZNAMK
Kreativna ideja
V sklopu prve kampanje smo ustvarili komunikacijsko pozicijo in dolgoročno strategijo ‘Nori na Poli’ ter z njo komunicirali, jedli in noreli za klobasami že od leta 1999. Zraven smo bili od prve piščančje do prve brezmesne klobase. Skratka, če je kdo nor na Poli - smo to mi. Zato smo bili zraven tudi letos, pri stvarjenju kampanje ob 50. obletnici obstoja Poli.
- Ime znamke ali podznamke: Poli
- Naročnik komunikacij: Perutnina Ptuj
- Izdelek / storitev: Poli
- Agencija: Futura DDB
- Kreativni direktor/ica: Zoran Gabrijan, Boštjan Napotnik
- Umetniški direktor/ica: Žare Kerin
- Strateg/inja: Goran Lang
- Tekstopisec/ka: Katarina Ferk
- Oblikovalec/ka: Pia Zavodnik, Jure Pogačnik, Janez Vizjak, Marko Piškur
- Vodja projekta: Alenka Pulec Jurjevčič, Peter Dobovičnik
- Direktor/ica projekta: Marko Vičič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Barbara Stopinšek