Pazi.se

Šifra: V2.2016S24Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis GroupeNaročnik komunikacij: Združenje bank Slovenije
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.2 AKTIVACIJA

glasnost:

Kreativna ideja

Zaradi naraščajočega števila spletnih prevar smo iskali primerne načine, kako z na videz realnimi obljubami pritegniti pozornost. Ljudem smo obljubili zanimive denarne nagrade, če le poskenirajo QR kodo, ob skeniranju le-te pa smo jih vodili na spletno stran pazi.se, kjer so izvedeli vse o spletnih prevarah in kako se jim izogniti. Kampanja je pritegnila tudi pozornost medijev, DURS-a in Policije.

  • Ime znamke ali podznamke: Pazi.se
  • Naročnik komunikacij: Združenje bank Slovenije
  • Izdelek / storitev: Kampanja ozaveščanja pred spletnimi prevarami
  • Agencija: SAATCHI & SAATCHI, Član skupine Publicis Groupe
  • Medijska agencija: Starcom, član Publicis Groupe
  • Produkcijska hiša: Super16
  • Spletni naslov: www.pazi.se
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
  • Kreativni direktor/ica: Toni Tomašek
  • Umetniški direktor/ica: Matjaž Škufca
  • Strateg/inja: Maja Michieli
  • Tekstopisec/ka: Vlasta Merc in Toni Tomašek
  • Oblikovalec/ka: Matjaž Škufca in Sanja Biščan
  • Urednik spletnih vsebin: Mateja Arnež, MSL (član Publicis Groupe)
  • Vodja projekta: Polona Polak
  • Direktor/ica projekta: Špela Petač
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Stanislava Zadravec Caprirolo, Aleksandra Žibrat, Lara Berlec, Katja Butala, Branka Dečman, Eva Rihtarič, Petra Shirley in Mojca Strojan
  • Medijski strateg/inja: Lina Bravničar
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Robert Lupše, oblikovalec