Boleče grlo, tvoje igre je konec

Šifra: V2.1011S24Agencija: Yootree CreativeNaročnik komunikacij: Krka
Skupina: V2 IZKUŠNJA ZNAMKE, V2.1 NEPOSREDNE KOMUNIKACIJE

glasnost:

Kreativna ideja

Kampanje za zdravila ne zbujajo veliko zanimanja na oglaševalskih festivalih. Mi smo se potrudili, da to spremenimo. Ustvarili smo mednarodno kampanjo, ki izstopa iz okvirjev farmacevtske kategorije. Boleče grlo je nevarna igra, zato smo dramo tudi ustvarili. Prvo gledališko-plesno igro na odru vnetega grla! S kampanjo smo k ogledu pretegnili milijone gledalcev in presegli pričakovane rezultate.

  • Ime znamke ali podznamke: Krka
  • Naročnik komunikacij: Krka
  • Izdelek / storitev: Septabene
  • Agencija: Yootree Creative
  • Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio
  • Izvršni kreativni direktor/ica: Tomaž Apohal
  • Umetniški direktor/ica: Ivor Bogunić
  • Direktor/ica projekta: Renata Šestič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Dunja Antonijević, Saša Bajt Cimerman, Nina Špolar in Tjaša Debelak
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Jože Martinčič
  • Fotograf/inja: Branko Starčević
  • Režiser/ka: Ivan Stojiljković