Trading challenge GEN-I

Šifra: P2012S25Agencija: Brez agencijeNaročnik komunikacij: GEN-I
Skupina: P2 KREATIVNA UČINKOVITOST

glasnost:

Kreativna ideja

Trgovanje je kot igra šaha, kjer ni sreče, ampak vse sloni na strategiji, analizi podatkov in predvidevanju. Mladim smo s kreativno rešitvijo želeli predstaviti dinamiko trgovanja in analitike. Posneli smo promocijske video vsebine, ki se končajo in začnejo z igro šaha. Ma koncu smo zasnovali še 6 tedenski Trading challenge, preko katerega smo želeli spoznati ali izučiti naše potencialne kadre.

  • Ime znamke ali podznamke: GEN-I
  • Naročnik komunikacij: GEN-I
  • Izdelek / storitev: Storitev: Trading challenge izziv
  • Agencija: Brez agencije
  • Digitalna agencija: Slabescene, Matej Slabe, s.p., in Jan Rifelj, s.p.
  • Produkcijska hiša: Slabescene, Matej Slabe, s.p., in Jan Rifelj, s.p.
  • Spletni naslov: https://gen-i.si/o-gen-i/trgovanje/trading-challenge/
  • Kreativni direktor/ica: Matevž Berkopec, Petra Kralj Ivančič, Ana Durn, Mateja Marinič Krašovec, Ana Škrlj, Anja Purgar
  • Strateg/inja: Sara Hudeček, Matevž Berkopec
  • Tekstopisec/ka: Ana Durn, Domen Nahtigal
  • Oblikovalec/ka: Anja Purgar
  • Digitalni strateg/inja: Matevž Berkopec
  • Urednik spletnih vsebin: Matevž Berkopec
  • Strokovnjak/inja za vsebine: Domen Nahtigal
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Sara Hudeček
  • Vodja projekta: Petra Kralj Ivančič
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Sara Hudeček, Domen Nahtigal, Jan Bohinec, Anja Žavbi Kunaver,
  • Oglaševalski specialist/ka: Matevž Berkopec, Lucija Marinček, Sara Hudeček
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Lucija Marinček
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Anja Purgar
  • Ilustrator/ka: Urška Hlebš