Trading challenge GEN-I
Šifra: P2012S25Agencija: Brez agencijeNaročnik komunikacij: GEN-I
Skupina: P2 KREATIVNA UČINKOVITOST
Kreativna ideja
Trgovanje je kot igra šaha, kjer ni sreče, ampak vse sloni na strategiji, analizi podatkov in predvidevanju. Mladim smo s kreativno rešitvijo želeli predstaviti dinamiko trgovanja in analitike. Posneli smo promocijske video vsebine, ki se končajo in začnejo z igro šaha. Ma koncu smo zasnovali še 6 tedenski Trading challenge, preko katerega smo želeli spoznati ali izučiti naše potencialne kadre.
- Ime znamke ali podznamke: GEN-I
- Naročnik komunikacij: GEN-I
- Izdelek / storitev: Storitev: Trading challenge izziv
- Agencija: Brez agencije
- Digitalna agencija: Slabescene, Matej Slabe, s.p., in Jan Rifelj, s.p.
- Produkcijska hiša: Slabescene, Matej Slabe, s.p., in Jan Rifelj, s.p.
- Spletni naslov: https://gen-i.si/o-gen-i/trgovanje/trading-challenge/
- Kreativni direktor/ica: Matevž Berkopec, Petra Kralj Ivančič, Ana Durn, Mateja Marinič Krašovec, Ana Škrlj, Anja Purgar
- Strateg/inja: Sara Hudeček, Matevž Berkopec
- Tekstopisec/ka: Ana Durn, Domen Nahtigal
- Oblikovalec/ka: Anja Purgar
- Digitalni strateg/inja: Matevž Berkopec
- Urednik spletnih vsebin: Matevž Berkopec
- Strokovnjak/inja za vsebine: Domen Nahtigal
- Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Sara Hudeček
- Vodja projekta: Petra Kralj Ivančič
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Sara Hudeček, Domen Nahtigal, Jan Bohinec, Anja Žavbi Kunaver,
- Oglaševalski specialist/ka: Matevž Berkopec, Lucija Marinček, Sara Hudeček
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Lucija Marinček
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Anja Purgar
- Ilustrator/ka: Urška Hlebš