Prva Mešanica začimb za slovenske jedi

Šifra: P1.2006S25Agencija: Agencija 101Naročnik komunikacij: Podravka d.o.o.
Skupina: P1 UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK, P1.2 LANSIRANJE ALI PRENOVA ZNAMK

glasnost:

Kreativna ideja

Obstajajo vse vrste začimbnih mešanic, razen ene - slovenske. Kje se skriva slovenski okus? Maestro je ob 70. obletnici pripravil vseslovensko iskalno akcijo. Ustvarili smo AI orodje, ki digitalizira ročno napisane recepte in izlušči najpogostejše začimbe.Chef Bruno Šulman je podatke pretvoril v prvo Mešanico začimb za slovenske jedi, ki smo jo tudi oblekli v slovenski ornament Jožeta Karlovška.

  • Ime znamke ali podznamke: Maestro
  • Naročnik komunikacij: Podravka d.o.o.
  • Izdelek / storitev: Začimbe
  • Agencija: Agencija 101
  • Medijska agencija: OMG Slovenija
  • Digitalna agencija: Agencija 101
  • Spletni naslov: https://scepec-navdiha.com/slovenski-okus/
  • Kreativni direktor/ica: Eva Gjörek, Matjaž Germ
  • Umetniški direktor/ica: Miha Grobler
  • Strateg/inja: Uroš Svenšek (Head of Digital)
  • Tekstopisec/ka: Urška Čuk
  • Oblikovalec/ka: Ivana Katarina Milinković, Matic Strgar,Darja Kodrič
  • Digitalni strateg/inja: Uroš Svenšek, Hana Klemen Godina, Maša Erčulj
  • Digitalni producent/ka: Kristina Zidar
  • Urednik spletnih vsebin: Lara Raztresen
  • Oblikovalec/ka uporabniške izkušnje: Mitja Grebenjak
  • Razvijalec/ka: Jan Zidar, Danijel Filipovič
  • Vodja projekta: Minela Jelečević, Ajda Lah
  • Direktor/ica projekta: Tina Slivnik
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Tanja Jelača, Danijela Medič, Aljoša Drnovšek
  • Medijski strateg/inja: Matej Peternel
  • Svetovalec/ka za organizacijo dogodkov: Fabulatorij