Geste vključenosti I Iniciativa prispevajkretnjo.si

Šifra: M3.3002S25Agencija: POVEMNaročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.3 KOMUNICIRANJE Z VPLIVNEŽI

glasnost:

Kreativna ideja

Ob lansiranju kampanje Prispevaj kretnjo smo vplivneže povabili v gluhim prijazno kavarno, kjer so se naučili naročiti kavo v znakovnem jeziku. S svojimi izkušnjami so nagovorili sledilce in jih spodbudili, da tudi sami prispevajo k razvoju novih kretenj na prispevajkretnjo.si. Na ta način so širili razumevanje sveta gluhih in pomen vključevanja ter vsakodnevnega življenja v družbi.

  • Ime znamke ali podznamke: Mastercard
  • Naročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
  • Izdelek / storitev: Mastercard
  • Agencija: POVEM
  • Medijska agencija: Media Publikum
  • Digitalna agencija: Media publikum
  • Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije
  • Produkcijska hiša: Deadline umetniške storitve
  • Spletni naslov: prispevajkretnjo.si
  • Raziskovalna agencija: Mediana
  • Kreativni direktor/ica: Matej Kodrič
  • Umetniški direktor/ica: Lara Zupančič
  • Strateg/inja: Vanja Kmet Žižmond, Romana Miklavž, Dunja Budair Prelog
  • Tekstopisec/ka: Matej Kodrič, Iva Meršnik, Marko Senegačnik
  • Oblikovalec/ka: Aleš Salokar
  • Digitalni strateg/inja: Iva Meršnik
  • Digitalni producent/ka: /
  • Urednik spletnih vsebin: Iva Meršnik, Karin Komar
  • Strokovnjak/inja za vsebine: Iva Meršnik
  • Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Iva Meršnik
  • Vodja projekta: Romana Miklavž
  • Direktor/ica projekta: Romana Miklavž
  • Člani projektne ekipe pri naročniku: Aleš Petejan
  • Medijski strateg/inja: Denisa Huber, Boštjan Radin, Leon Heberle
  • Oglaševalski specialist/ka: Denisa Huber
  • Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Romana Miklavž, Iva Meršnik
  • Izvedbeni oblikovalec/ka: Aleš Salokar