Geste vključenosti I Iniciativa prispevajkretnjo.si
Šifra: M3.3002S25Agencija: POVEMNaročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
Skupina: M3 VSEBINSKO KOMUNICIRANJE, M3.3 KOMUNICIRANJE Z VPLIVNEŽI
Kreativna ideja
Ob lansiranju kampanje Prispevaj kretnjo smo vplivneže povabili v gluhim prijazno kavarno, kjer so se naučili naročiti kavo v znakovnem jeziku. S svojimi izkušnjami so nagovorili sledilce in jih spodbudili, da tudi sami prispevajo k razvoju novih kretenj na prispevajkretnjo.si. Na ta način so širili razumevanje sveta gluhih in pomen vključevanja ter vsakodnevnega življenja v družbi.
- Ime znamke ali podznamke: Mastercard
- Naročnik komunikacij: Mastercard Slovenija
- Izdelek / storitev: Mastercard
- Agencija: POVEM
- Medijska agencija: Media Publikum
- Digitalna agencija: Media publikum
- Druge sodelujoče agencije oz. Partnerji: Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije
- Produkcijska hiša: Deadline umetniške storitve
- Spletni naslov: prispevajkretnjo.si
- Raziskovalna agencija: Mediana
- Kreativni direktor/ica: Matej Kodrič
- Umetniški direktor/ica: Lara Zupančič
- Strateg/inja: Vanja Kmet Žižmond, Romana Miklavž, Dunja Budair Prelog
- Tekstopisec/ka: Matej Kodrič, Iva Meršnik, Marko Senegačnik
- Oblikovalec/ka: Aleš Salokar
- Digitalni strateg/inja: Iva Meršnik
- Digitalni producent/ka: /
- Urednik spletnih vsebin: Iva Meršnik, Karin Komar
- Strokovnjak/inja za vsebine: Iva Meršnik
- Strokovnjak/inja za komuniciranje z vplivneži: Iva Meršnik
- Vodja projekta: Romana Miklavž
- Direktor/ica projekta: Romana Miklavž
- Člani projektne ekipe pri naročniku: Aleš Petejan
- Medijski strateg/inja: Denisa Huber, Boštjan Radin, Leon Heberle
- Oglaševalski specialist/ka: Denisa Huber
- Strokovnjak/inja za odnose z javnostmi: Romana Miklavž, Iva Meršnik
- Izvedbeni oblikovalec/ka: Aleš Salokar