Že v otroštvu je imel na televiziji najraje reklame, med študijem na FDV pa se je dokončno zapisal oglaševanju. Potem ko je v različnih agencijah uresničil svoje ustvarjalne in vodstvene ambicije, je nekaj let deloval samostojno. Kot svetovalec, strateg ali kreativni direktor se je poglobljeno ukvarjal s projekti, za katere prej ni imel časa.
Po letih, ko so ga poganjale predvsem nagrajene oglaševalske kampanje, je postal bolj objektiven. Zavedel se je prave vloge, ki jo ima oglaševanje za podjetje in družbo. Ob vrnitvi v agencijske vode skuša novo pridobljena spoznanja uporabiti za izboljšanje procesov v agenciji ter boljše razumevanje želja naročnikov.
Ustvarjal je za številne blagovne znamke. Med njimi so Coca-Cola, Lek, Telekom Slovenije, Delo, Mercedes-Benz, Union, Fructal, Mazda, EasyJet, Nestle, Večer, Petrol, Hyundai, Krka, Unicredit Bank, Argeta, Mercator, Amnesty International, Ljubljanske mlekarne, Renault, Hofer, Zveza prijateljev mladine Ljubljana Moste Polje, Supernova, Gorenje, Zavarovalnica Triglav ...