Gospod Mlakar že skoraj 20 let soustvarja regijsko oglaševalsko okolje. Ker je ta opis služi predstavitvi in vzpostavitvi kredibilnosti na oglaševalskem festivalu, je posvečen predvsem oglaševalskim nagradam. Drago, kot ga kličejo prijatelji, je na SOFu prejel obilico propelerjev in ostalih nagradnih zabeležij. Od svojih nagrad sam najraje izpostavi leva iz Cannesa, LIA angela, zlato medaljo iz tekmovanja mladih kreativcev na Eurobestu, srebrno Cresto in bronasto Epico. Ob tem pa so kakovost projektov prepoznali še člani žirij naslednjih festivalov: Red dot, ADC*E, Creativity awards, EFFIE, Brumen, Golden Drum, Ideja X, Balcannes, Sempl, Sporto, MiXX, Outstanding, SoMo Borac … Njegova dela so bila večkrat objavljena v Lurzerju in v Directory magazineu. Dve seriji njegovih plakatov pa sta uvrščeni v stalno zbirko muzeja kreativne komunikacije Poster House v New Yorku. Gospod Mlakar meni, da ni nič narobe s tem, da si utrujen. Vprašanje je samo, če si utrujen zato, ker loviš svoje sanje, ali zato, ker bežiš pred svojimi strahovi.