Pridružene članice žirije iz vrst oglaševalcev
Letos drugič že v prvem krogu žiriranja, se devetčlanski žiriji pri ocenjevanju tekmovalne skupine Upravljanje znamke, pridružujejo tri predstavnice oglaševalcev: Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja, Mercator, Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, NLB in Mojca Pesendorfer, vodja marketinga za razvoj kategorij in blagovnih znamk v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska / Atlantic Grupa.
Pridruženi člani žirije s področja digitalnih komunikacij
V novi, osveženi skupini Digitalne komunikacije (doslej Spletne in mobilne komunikacije) se bodo žiriji pri ocenjevanju kreativnosti, inovativnosti in učinkovitosti komunikacijskih rešitev pri uporabi obstoječih ali ustvarjenih digitalnih platform, kanalov in orodij, pridružili trije strokovnjaki: Tina Šubic Konda, specialistka za digitalni in vsebinski marketing, GENERALI zavarovalnica, Sara Mekinc, specialistka za vsebine, Viberate, in strateg Jernej Špende.
Pridruženi člani žirije s področja oblikovanja
V skupini Oblikovanje se primarni žiriji pridružujejo trije dodatni strokovnjaki s področja: oblikovalec vizualnih sporočil Tomato Košir, svetovalec za blagovne znamke, umetniški direktor, grafični oblikovalec UI + in partner pri Studiu 360, Vladan Srdić in samostojni umetnik, fotograf in oblikovalec, Primož Zorko.
Pridruženi mednarodni člani žirije
Primarno žirijo 30. SOF z Janezom Rakuščkom na čelu bodo pri odločanju glede velikih nagrad podprli še trije dodatni strokovnjaki iz regije: Davor Bruketa, kreativni direktor pri zagrebškem Bruketa&Žinić&Grey, Tonči Klarić, kreativni direktor pri škotskem Spellcaster in Anja Radulović, kreativna direktorica pri beograjskem Leo Burnett.