Tina je digitalno komuniciranje posvojila že davnega 1996, ko je ustvarjala vsebinski portal z obiskovalci iz vsega sveta in z njim povezano digitalno spletno skupnost. Fascinacija z dosegom interneta in digitalnih medijev jo je v novinarskih časih v časopisni hiši Delo spodbudila, da je na splet spravila vsebino tedenske priloge Vikend.
V digitalni marketing jo je iz novinarskih vod potegnila digitalna agencija Renderspace, ki se ji je pridružila kot spletna urednica. Z mnogimi slovenskimi in tujimi naročniki je v naslednjih 13 letih nabirala izkušnje na številnih v tujini in doma nagrajenih digitalnih in integriranih projektih, v katere je prispevala besedila, kreativne ideje in vsebinske oziroma komunikacijske strategije.
Od septembra 2020 se v GENERALI zavarovalnici ukvarja z vsebinskim marketingom in drugimi digitalnimi komunikacijskimi potmi, s katerimi podjetje podpira svoje zaposlene in stranke in jim pomaga premagovati vsakodnevne izzive.
Tina verjame, da se noben projekt ne more začeti, dokler niso znani njegovi cilji, in ne končati, dokler ni zaključeno poročilo o njegovih rezultatih.