Mojca Pesendorfer

vodja marketinga za razvoj kategorij in blagovnih znamk v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska / Atlantic Grupa

Mojca Pesendorfer je v Atlantic Grupi odgovorna za razvoj kategorije delikatesnih namazov in strategijo znamke Argeta. Njena strast so prebojni vpogledi, ki so osnova za nadaljnjo rast kategorije in znamke. Pri uresničevanju identificiranih poslovnih priložnosti vodi in sodeluje s širokim interdisciplinarnim timom, ki povezuje vodstvo, R&D, operacije, nabavo in finance ter tako skrbi, da bo Argeta uspešno rastla tudi v prihodnosti. Pred tem je v Publicis Groupe Slovenia vodila oddelek strateškega načrtovanja, kjer skrbela za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih je pripravljala agencija. V svoji 10-letni karieri v agenciji je pridobila bogate izkušnje v svetovanju naročnikom agencije pri njihovih marketinških in komunikacijskih izzivih, kot so oblikovanje strategij tržnih znamk, oblikovanje in lansiranje novih poslovnih modelov, izdelkov in znamk ter zagotavljanje učinkovitosti marketinških aktivnosti. Svojo kariero je sicer začela v Bruslju kot projektni vodja v neprofitni organizaciji, ki povezuje in spodbuja razvoj več kot 50.000-ih Evropskih študentskih podjetij.