Anja se je v oglaševalske vode podala po vrnitvi iz Združenih držav Amerike kjer je diplomirala iz gledališke igre in režije. Od takrat neumorno zasleduje kreativne ideje, ki v svoj fokus postavljajo ljudi.
Leta 2009 je prevzela vlogo kreativne direktorice pri Leo Burnett. Kmalu zatem, leta 2010, je agencija Leo Burnett Beograd na Zlatem bobnu prejela naziv najboljše agencije v regiji Adriatik, leta 2012 pa je pripomogla k temu, da je Leo Burnett postal najuspešnejša mreža leta.
Anja je prejemnica mnogih mednarodnih nagrad, med drugim velikih, zlatih, srebrnih in bronastih nagrad na festivalih kot so Eurobest, Zlati boben, Epica, London FAB Awards, AICP Next Awards USA, The Cup, EACA, itd. Leta 2019 je skupaj s svojo ekipo Srbiji prislužila prvo in do tega dne edino nagrado Euro Effie, prejela več nagrad na Zlatem bobnu in preko 15 nagrad na lokalnih festivalih, med katerimi sta tudi dve veliki nagradi. Leta 2020 pa med več kot 20 nagradami na festivalih Kaktus in UEPS, skupaj z ekipo osvojila tudi dve veliki nagradi.
Kot žirantka je sodelovala tako na domačih kot mednarodnih festivalih – Clio, Zlati boben, New York Festivals, Ad Stars, Kiaf. Predavala in delavnice je vodila tudi na regionalnih festivalih, konferencah in akademijah ter sodelovala z mnogimi naročniki.