Andreja Zadnik Andoljšek je svojo poslovno pot pričela leta 1998 v oglaševalski agenciji Luna\TBWA, kjer je sodelovala pri projektih za številne mednarodne in domače naročnike. Ob ustanovitvi hčerinske družbe OMD, se je leta 2003 pridružila takratni ekipi za medijske komunikacije. Po letih dela na oglaševalski strani trikotnika, jo je poslovna pot peljala na naročniško stran. Od leta 2008 tako deluje v Mercatorju, kjer je vodila sektor za upravljanje blagovnih znamk, kasneje postala pomočnica izvršne direktorice za marketing, nato pa prevzela mesto direktorice tržnega komuniciranja. Sektor tržnega komuniciranja, ki ga vodi, je ključen za postavitev letne strategije marketinga in zasnove marketinškega plana, marketinških aktivnosti in projektov. Področje, ki ga vodi, zajema tudi postavitev komunikacijske in medijske strategije, vodenje oglaševalskih aktivnosti ter področje medijskega planiranja in zakupa. Delo v njeni ekipi je večdisciplinarno in njena ekipa ima pri projektih močno povezovalno vlogo med različnimi delovnimi področji v Mercatorju. Pod njeno okrilje sodi tudi skrb za blagovno znamko Mercator in s tem povezane aktivnosti.
Pri delu zagovarja jasnost in transparentnost komunikacije do potrošnika, skladnost komunikacijsko oglaševalskih sporočil in upoštevanje postavljenih oglaševalskih standardov ter dobrih praks delovanja v branži. Ima vrsto let izkušenj dela v marketinški stroki s področja strategije, razvoja in upravljanja blagovnih znamk, tržno komunikacijskih aktivnosti ter upravljanja odnosa s kupci. Bila je članica Organizacijskega odbora SOF, članica Slovenskega oglaševalskega razsodišča ter Združenja oglaševalcev. Sodelovala je tudi v žirijah na Slovenskem oglaševalskem festivalu, Diggitu in Effieju.
Med doseženimi priznanji ji veliko pomenijo tri Effie nagrade za projekte z izkazano komunikacijsko učinkovitostjo ter dve nagradi Gold Quill za projekta jubilejne komunikacije Mercatorja, ki sta tekmovala med kar 3.000 prijavljenimi deli iz vsega sveta. V zadnjih dveh sezonah je sodelovala tudi pri ustvarjanju medijskega formata Mali šef Slovenije. Njegovo inovativnost je že prvo sezono prepoznala tudi mednarodna žirija medijskih združenjih NATPE in CEETV in Malega šefa Slovenije nagradila z drugim mestom na tekmovanju za najboljši nov, izvirni format oddaje. Z ekipo pa se je veselila tudi Zlatega priznanja na SOFu 2020.