Novosti letošnje tekme

24.01.2024

Novosti z željo po še boljši kakovosti tekme

Največja sprememba je nova sekcija Odgovorno komuniciranje, ki je namenjena delom s področja trajnostnega razvoja in družbene odgovornosti (ESG) in si zaradi aktualnosti zasluži vidnejše mesto na festivalu. Dela v tej sekciji lahko tekmujejo v dveh skupinah: Dobro za družbo in Dobro za okolje. Prav tako je noviteta nova kategorija v skupini digitalno, in sicer kreativna raba umetne inteligence. 

Ostale novosti so še:

  • agencije lahko sodelujejo v tekmi za Agencijo leta, če na festival prijavijo vsaj dve različni deli,
  •  znamke lahko sodelujejo v tekmi za Znamko leta, pri čemer morata biti nagrajeni vsaj dve različni deli dotične znamke.
  • Nova skupina znotraj sekcije enokanalne komunikacije so OZNAMČENE VSEBINE. Gre za vsebine, ki so dovolj zanimive, da si jih potrošniki želijo ogledati ali da je sporočilo blagovne znamke zelo učinkovito vpleteno v vsebine.
  • Znotraj skupine upravljanje blagovnih znamk je novost kategorija UPRAVLJANJE ZNAMK DELODAJALCA, kamor se uvrščajo komunikacijske rešitve in kampanje z namenom gradnje in krepitve znamke delodajalca.
  • Pridruženi člani k primarni žiriji so po novem tudi pri ocenjevanju del v sekciji Odgovorno komuniciranje,
  • sprememba je tudi v skupini družbeno dobro, kjer lahko družbeno in okoljsko odgovorne kampanje in posamična dela tekmujejo v vseh tekmovalnih skupinah in sekcijah, vendar z določenimi omejitvami, vse novosti in podrobnosti pa si lahko preberite tukaj.

 

Prijave v tekmovalni program letošnjega SOF-a so možne vse do 10. aprila 2024. 

Preberite si še priročnik za prijavo del in pravilnik o ocenjevanju.