SEKCIJA ODGOVORNO KOMUNICIRANJE

Tekmovalni del Slovenskega oglaševalskega festivala se deli na šest sekcij.

V sekcijo ODGOVORNO KOMUNICIRANJE lahko prijavite projekte ali komunikacijske rešitve, ki spodbujajo premike v družbi in prispevajo k bolj trajnostnemu načinu življenja, njihova vsebina pa je povezana z okoljem ali družbenimi temami. Sem sodijo dela, ki ne reproducirajo škodljivih vzorcev, ampak ustvarjajo prostor za bolj vključujočo, pravično in naravi prijazno prihodnost. 

Dela v tej sekciji lahko tekmujejo v dveh skupinah: Bolje za družbo in Bolje za okolje.

Kriterij:

Žirija bo ocenjevala, kako kreativna in učinkovita je bila rešitev pri doseganju ciljev komunikacije družbeno dobrega.

SKUPINA OK1: BOLJE ZA DRUŽBO

V skupino BOLJE ZA DRUŽBO sodijo dela, namenjena komunikaciji projektov, ki zavestno krepijo družbeno odgovornost, pravičnost in skupnostno blaginjo. Gre za projekte, ki razbijajo stereotipe in spodbujajo raznolikost in enakopravnost, zagovarjajo človekove pravice, pravičnost, dostojno delo in varnost, nagovarjajo duševno zdravje, osamljenost, nasilje, diskriminacijo, krepijo solidarnost, medgeneracijsko sodelovanje, vključevanje ranljivih skupin, podpirajo izobraževanje, prostovoljstvo, kulturo, šport, dostopnost, ustvarjajo večjo povezanost v skupnostih, lokalno pripadnost in medsebojno pomoč, ali preprosto na novo osmislijo, kaj pomeni biti odgovoren oglaševalec v sodobni družbi.

Skupina nima tekmovalnih kategorij. 

 

 

PODROBNA TEHNIČNA SPECIFIKACIJA SKUPINA OK1: BOLJE ZA DRUŽBO
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

SKUPINA OK2: BOLJE ZA OKOLJE

V skupino BOLJE ZA OKOLJE sodijo dela, namenjena komunikaciji projektov, ki razvijajo odgovoren odnos do okolja – tako neposredno, z okoljskimi temami, kot posredno, s subtilnim, a vplivnim vključevanjem narave, planetarne odgovornosti in trajnostnih izbir v vsakdanjo komunikacijo. Sem sodijo komunikacijske rešitve, ki opozarjajo na okoljske probleme, kot so podnebne spremembe, onesnaževanje, izumiranje vrst, izguba biotske raznovrstnosti, spodbujajo konkretne trajnostne vedenjske spremembe kot so ponovna uporaba, zmanjševanje odpadkov, manjši ogljični odtis, spremembe prehrane ali mobilnosti, promovirajo inovacije, zelene rešitve, ekološke izdelke ali sisteme krožnega gospodarstva, spreminjajo dojemanje narave kot nekaj živega, vrednega spoštovanja in odnosa, subtilno, a zavestno vključujejo jezik, estetiko in simboliko, ki krepi povezanost človeka z naravnim svetom, ali odgovorno preoblikujejo potrošniške impulze v bolj premišljene izbire.

Skupina nima tekmovalnih kategorij. 

 

 

PODROBNA TEHNIČNA SPECIFIKACIJA SKUPINA OK2: BOLJE ZA OKOLJE
TEHNIČNE SPECIFIKACIJE

Z vsemi morebitnimi dodatnimi vprašanji se lahko obrnete na mail [email protected] in telefonsko številko 01 439 60 41.