Pomislite kdaj na to, da sta recikliranje in kolesarjenje le kaplja v morje v smeri ohranjanja našega planeta, ne pa dejanja, ki bi lahko drastično obrnila stvari na bolje? Čeprav tudi to pomaga, bomo soodgovorno prihodnost ustvarili le, če vsakdo prispeva tisto, kar počne najbolje. In če želimo najbolje komunicirati v zvezi s trajnostjo, potem je dobro vedeti, na kakšni platformi sploh začeti.
Simona Kruhar Gaberšček, glavna urednica Marketing magazina in Martina Merslavič, svetovalka za komuniciranje v podjetju Kliping d.o.o. bosta v pogovoru razkrili, kakšen status ima trajnostni razvoj v medijih in organizacijah. Kaj bi se zgodilo, če bi bila trajnost v medijih prisotna enako intenzivno kot, hm, koronavirus? In zakaj ni enoznačnega odgovora na vprašanje, ali je trajnost buzzword, komunikacijska ali poslovna priložnost?
[PREDAVANJE] Trajnost: buzzword, komunikacijska ali poslovna priložnost?