[PREDAVANJE] Trajnost: buzzword, komunikacijska ali poslovna priložnost?

09.09.2021 10:30 - Litostroj, Ljubljana

Ste že kdaj pomislili, da je vsak napor, ki ga naredite v smeri ohranjanja našega planeta za prihodnje generacije, le kaplja v morje? Da tudi če še tako vneto reciklirate, se vozite s kolesom namesto z avtom, in ste se že zdavnaj odpovedali mesu, to niso dejanja, ki bi lahko drastično obrnila stvari na bolje? 

Te misli prevevajo marsikoga, ampak trik ni v tem, da rešujemo planet z recikliranjem in kolesarjenjem (čeprav tudi to pomaga). Trik je v tem, da vsakdo prispeva tisto, kar počne najbolje. In če hočemo najbolje komunicirati v zvezi s trajnostjo, potem je dobro vedeti, na kakšni platformi sploh začenjamo. 

V MM-u in Klipingu so zbrali nekaj podatkov o tem, kakšen status ima trajnostni razvoj v medijih in organizacijah. Razkrili bodo, zakaj na vprašanje, ali je trajnost buzzword, komunikacijska ali poslovna priložnost, ni enoznačnega odgovora, in razmišljali, kaj bi se zgodilo, če bi bila trajnost v medijih prisotna enako intenzivno kot, hm, koronavirus? Ker smo za prihodnost soodgovorni, bodo kakšno vprašanje postavili tudi vam in mogoče še komu, ki na področju trajnosti postavlja nove okvire.