Dolgoživa in agilna slovenska podjetja, ki so preživela toliko svetovnih kriz, kot jih prinese stoletje

13.08.2020

Besedici iki (živeti) in gaj (razlog) se združujeta v japonsko misel ikigaj, ki zaokrožuje užitek in pomen, ki ju iščemo in nas osrečujeta in izpopolnjujeta tako v zasebnem kot poslovnem življenju. Redka so podjetja, ki so v tem, s čimer se ukvarjajo, našla tako pomen kot užitek, ter iz svojega posla uspešno naredila tradicijo, ki je preživela ne samo ene, ampak več kriz, toliko njih, kot jih prinese stoletje.

O dolgoživosti in agilnosti slovenskih podjetij, ki jih ni ustavila ne prva, ne druga svetovna vojna, kot tudi ne svetovne recesije, kot je tudi ta, v kateri smo se znašli zaradi novega koronavirusa, se bo z direktorico AMZS Lucijo Živo Sajevec, direktorjem marketinga Pivovarne Laško Union Davidom Zappe, predsednico uprave Triglav zdravstvene zavarovalnice mag. Meto Bert Skok in direktorjem trženja Perutnine Ptuj mag. Davidom Visenjakom pogovarjala odgovorna urednica Sveta Kapitala, Petra Kovič.

Vsebino omogoča Svet Kapitala.