[OKROGLA MIZA] Ičigaj slovenskih stoletnikov

10.09.2020 12:00 - Litostroj (L56), Ljubljana

Slovenija – dežela »šinisijev«? Utopija ali realna možnost?
 
V deželi dolgoživosti, ki se ponaša z največjim številom podjetij, starih več kot 100 let, verjamejo, da je kriza zgolj povod za vnovično življenje. Ravno ta kolektivni mindset je temelj japonskega ičigaja. Pa naj velja za posameznika in ali za podjetja. Koliko klenega optimizma in borbenosti je v slovenskih podjetjih? Koliko vitalizma? Koliko moči in ambicije za tek na dolge proge? In seveda, koliko je japonske miselnosti?
 
Bi lahko tudi Slovenija postala dežela »šinisijev«, tj, družb, starejših od 100 let? Glede na to, da živimo v časih, ko se vse panoge poslovanja srečujejo z mučnimi občutki krhkosti in minljivosti, je morda prav zdaj(!) priložnost, da se poglobimo v japonsko umetnost obstajanja in premagovanja vseh mogočih kriz.

Recept ni težak, saj vsebuje sestavine, ki so znane tudi slovenskim dolgoživim podjetjem.
To so:
- družinska linija
- ugleden družbene status v lokalnem okolju
- visoka kakovost izdelkov
- ustrezno širjenje ponudbe
- povezovanje preteklosti s prihodnostjo, tj. spoštovanje tradicije z odpiranjem k vizijam in trendom prihodnosti
 
Kakšno je  še »skrito orožje« slovenskih 100letnikov, nam bodo povedali direktorica službe za marketing Zavarovalnica Triglav, d.d. Tjaša Kolenc Filipčič,  direktorica AMZS Lucija Živa Sajevec, direktor marketinga Pivovarne Laško Union David Zappe in direktor trženja Perutnine Ptuj mag. David Visenjak. Pogovor bo vodila odgovorna urednica Sveta Kapitala, Petra Kovič.