Klavdija Vidic je svojo bogato in več kot 25 let trajajočo kariero na področju marketinga, začela prav v oglaševalski agenciji, k čemer jo je pritegnila moč prenosa informacij skozi kreativni pristop. Zaradi navdušenja nad tržno komunikacijo je želela poglobiti svoje znanje in razumevanje temeljev na katerih so izgrajene blagovne znamke, ter širšega vpliva, ki ga imajo na marketing. Slednje je poiskala na strani naročnika, kjer je zamenjala kar nekaj industrij. Začela je na strani telekomunikacij, nadaljevala v farmacevtskih voda in se na koncu odločila za delo v eni najhitreje spreminjajočih se branž – FMCG na strani Atlantic Grupe.
V bogati karierni poti, je kot del ekipa ali njen vodja ustvarjala nove blagovne znamke, skrbela za njihovo rast ali prenovo, z izjemnimi uspehi tako doma kot v tujini. Številne marketinške nagrade, med njimi najprestižnejša in do sedaj edinkrat podeljena na slovenskem trgu Platinasti Effie, ki ga je z svojo marketinško ekipo osvojila za projekt repozicioniranja Donata, pričajo o tem, da poglobljeno razume moč strateško načrtovane kreativne komunikacije.