Novosti tekmovalnega programa
Svet tekmovalnega programa je za 32. SOF osvežil tekmo, ki zdaj še veliko bolj odraža aktualne spremembe, ki se dogajajo v naši industriji.
- SPREMEMBE V SKUPINI DIGITALNE KOMUNIKACIJE
Skupina Digitalne komunikacije se je preimenovala v skupino Digitalno, preimenovali pa sta se tudi kategoriji Posamezne digitalne rešitve in Digitalna muha enodnevnica in sicer v Posamezne digitalne komunikacije ter Hipni odziv. Dodana pa je bila tudi nova kategorija, ki v ospredje postavlja sodelovanje z vplivneži.
Skupina, ki jo po novem sestavlja pet kategorij (Posamezne digitalne komunikacije, Komuniciranje na družbenih omrežjih, Sodelovanje z vplivneži, Hipni odziv in Oznamčene tehnološke rešitve), je dobila tudi jasnejše opise, ki bodo v pomoč prijaviteljem ob prijavi.
- NOVA SKUPINA OZNAMČENE VSEBINE
Dodana je skupina Oznamčene vsebine, ki nima kategorij.
- SPREMEMBE V SKUPINI OBLIKOVANJE
Kategorije v skupini Oblikovanje so dobile jasnejše opise, ki bodo v pomoč prijaviteljem ob prijavi.
- SPREMEMBE V SKUPINI IZKUŠNJA ZNAMKE
Skupina Izkušnja znamke in njene kategorije so dobile jasnejše opise, ki bodo v pomoč prijaviteljem ob prijavi.
- SPREMEMBE V SKUPINI UPRAVLJANJE BLAGOVNIH ZNAMK
Kategorija Izkušnja znamk ni več del skupine Upravljanje blagovnih znamk, je pa skupina dobila novo kategorijo Trajnostno upravljanje znamk, ki v ospredje postavlja kreativnost na področju trajnostnega oglaševanja.
Skupina je sestavljena iz petih kategorij: Dolgoročno upravljanje znamk, Lansiranje ali prenova znamk, Odziv znamk, Kreativna raba podatkov in Trajnostno upravljanje znamk.
- SPREMEMBA SESTAVE ŽIRIJE
Število članov primarne žirije se je iz devet povečalo na trinajst (12 članov + predsednik/predsednica).
Svet tekmovalnega programa je skladno s povečanjem števila članov primarne žirije ukinil pridružene člane žirije v skupinah Digitalne komunikacije in kampanje ter Oblikovanje. Strokovnjaki iz teh področij ostajajo vključeni v primarno žirijo.