Mnogo je kampanj, ki o trajnosti podjetja pripovedujejo, manj pa je takšnih, ki s trajnostjo podjetja navdušujejo potrošnike. Zakaj je tako in kdo nosi odgovornost osveščanja potrošnika v podjetju? Predvsem pa - zakaj na trajnost ne gledamo kot na možnost kreativnega izražanja?
Odgovore bomo iskali skozi perspektivo treh ključnih odločevalcev: direktorja, stratega s področja trajnosti ter komunikatorja. Ni dvoma, da bo njihovo »soočenje« pokazalo na vse dileme in ovire, zakaj v Sloveniji še nismo imeli navdihujoče trajnostne kampanje.
Z Ano Ivandić, samostojno komunikacijsko strateginjo in kreativno direktorico, dr. Marto Svoljšak Jerman, direktorico področja Trajnost, kakovost in varnost v Petrolu in Markom Lukićem, direktorjem in solastnikom Lumar IG, se bo pogovarjala Meta Pavlin Avdić, strateška direktorica v prvi.prvi., agenciji specializirani za kreativne trajnostne projekte.