Meta verjame, da bodo trajnostno prihodnost gradile znamke, ki jih vodi smisel obstoja, znamke, ki prevzemajo odgovornost in aktivno vlogo pri oblikovanju trajnostnega potrošnika. Prepričana je, da bi tako vlogo morala imeti tudi kreativna industrija.
Po skoraj dveh desetletjih dela v komunikacijskih agencijah Pristop in Futura DDB ter vmesnem vodenju agencij Artizana in Futura PR je zato krenila na novo pot. S partnerji je pred dobrim letom ustanovila prvi.prvi. agencijo, specializirano za kreativne trajnostne projekte. Svoja znanja strateškega načrtovanja, kreativnega snovanja, tekstopisja, PR-ja ter vodenja projektov, naročnikov in timov je na Cambridge Institut for Sustainability Leadership lani uspešno nadgradila še s certifikatom Sustainability Business Management.
S ponosom gleda na priznanja, ki jih je prejela z nekdanjimi sodelavci (Gold Quill Award of Merrit, SOF Grand prix za Daj se na seznam in Velika nagrada za Še zadnjič očistimo Slovenijo), a stremi predvsem k tistemu najpomembnejšemu: pustiti pečat pri trajnostni transformaciji slovenske komunikacijske stroke.