Ana Ivandić od septembra deluje kot samostojna komunikacijska strateginja in kreativna direktorica. V marketinški stroki aktivna že več kot 27 let. Dolga leta je bila izvršna kreativna in komunikacijska direktorica v Formitasu BBDO, kjer je začela kot kopi ter zadnje leto tudi vodila agencijo. Kot direktorica marketinga se je v tehnološkem podjetju Edition Digital skoraj tri leta ukvarjala z orodji vsebinskega marketinga ter s spletnim založništvom. Zadnje dve leti in pol je bila kreativna direktorica v Innovatifu.
Skozi leta je sodelovala v različnih strokovnih žirijah in komisijah. Bila je v ekipi, ki je postavljala temelje Zlatega bobna, več let je aktivno soustvarjala Sempl ter že dolga leta sodeluje v različni aktivnostih SOZ-a. Med drugim je bila članica Oglaševalskega razsodišča in članica organizacijskega odbora Effie, v mandatu 2014 – 2018 pa je bila predsednica UOZA in članica Upravnega odbora SOZ. Z veseljem deli svoje kreativno in strateško znanje iz prakse, še posebej jo veseli delati z mladimi.