Najboljše tri ideje bomo 10. septembra lahko videli predstavljene tudi na festivalskem odru, zmagovalca natečaja, ki bosta razglašena na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, pa bosta odpotovala na festival Cannes Lions 2021 in se v konkurenci celega sveta udeležila tekmovanja »Young Cannes Lions« v kategoriji »Digital«.
Naročnik in izvajalec tekmovanja, Slovenska oglaševalska zbornica, bo skupaj s partnerjem, Zavarovalnico Triglav, zmagovalnemu paru krila stroške prijavnine na tekmovanje v Cannesu, NLB pa jima bo omogočila žepnino v skupni višini 1.000 EUR (brez DDV). Mlada kreativca se bosta v Cannes odpravila s Peugotom 208, ki jima ga v brezplačno rabo za teden dni daje P Automobil Import d.o.o.
Razočarani ne bodo niti drugo in tretje uvrščeni tekmovalci. Ti bodo nagrajeni z brezplačno udeležbo na jubilejnem, 30. SOF-u.