[TEKMOVANJE MLADIH KREATIVCEV] Predstavitev Top 3 rešitev natečaja za mlade kreativce

10.09.2020 09:00 - Litostroj (L56), Ljubljana

Prijavljeni udeleženci so imeli 24 ur časa, da s konceptom integrirane digitalne kampanje odgovorijo na razpisani brief Zavarovalnice Triglav in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori cilje briefa. Najboljši 3 pari po mnenju žirije bodo svoje rešitve predstavili na odru pred slušatelji. Ne zamudite njihovih predstavitev!

Po abecednem redu agencije bodo svoje kreativne rešitve predstavili: Lucija Lepšina in Klemen Vodopivec , Agencija 101 (Triglav skrivna misija), Miha Avsenik in Nino Bavčar, Futura DDB (Mladi Jezdec), ter Eva Gjörek in Aleš Krdžić, Pristop (FUtRAM).

Zmagovalca natečaja, ki bosta znana na zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, bosta odpotovala na festival Cannes Lions 2021 in se v konkurenci celega sveta udeležila tekmovanja »Young Cannes Lions« v kategoriji »Digital«. Naročnik in izvajalec tekmovanja, Slovenska oglaševalska zbornica, bo skupaj s partnerjem, Zavarovalnico Triglav, zmagovalnemu paru krila stroške prijavnine na tekmovanje v Cannesu, NLB pa jima bo omogočil žepnino v skupni višini 1.000 EUR (brez DDV). Mlada kreativca se bosta v Cannes odpravila s Peugotom 208, ki jima ga v brezplačno rabo za teden dni daje P Automobil Import d.o.o. Drugo in tretje uvrščeni tekmovalci bodo nagrajeni z brezplačno udeležbo na jubilejnem, 30. SOF.