Vrste primarne žirije bo letos okrepilo 9 pridruženih članov in članic, ki bodo s svojim strokovnim znanjem pomagali pri bolj kakovostnem ovrednotenju oglaševalske letine.
V skupini Upravljanje blagovne znamke se bodo žiriji pridružile: Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi, zavarovalnica Generali, Petra Oplotnik, vodja oddelka v marketingu & upravljanje uporabniške izkušnje, upravljanje medijev in kampanj, Petrol in Lidija Rakuša, direktorica marketinga, Merkur.
V skupini Digitalne komunikacije in Digitalne kampanje se bodo žiriji pridružili: Živa Deu, digitalna strateginja v strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Droga Kolinska, Ana Eterović, strateginja in direktorica, Faboola in Andrija Šulić, soustanovitelj in vodja oblikovanja digitalnih produktov, Trampolin.
V skupini Oblikovanje se bodo žiriji pridružili: Kris Andoljšek, umetniški direktor, Innovatif, Martina Kokovnik, oblikovalka in Samo Muhič, Art Direktor, Yin + Young.