Svojo karierno pot je začela na globalni medijski agenciji PHD pod okriljem Omnicom Media Group, kjer je pridobila bogate izkušnje in poglobljeno razumevanje medijskega trga, od strateškega načrtovanja medijskih strategij, optimizacijo proračuna do trženjskih raziskav in analiz. Predvsem pa vpogled v dinamiko in razvoj različnih branž. Bila je del uspešnih zgodb nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, hkrati pa odgovorna za mentorstvo in usposabljanje novih zaposlenih in gostujoča predavateljica na Ekonomski fakulteti. Z ekipami je prejela številne nagrade, najbolj sveži sta Effie 2021 in SEMPL 2019 za Petrol Zmagovalni servis. Od 2018 vodi ekipo v oddelku Marketing in upravljanje uporabniške izkušnje v Petrolu, kjer je močno vpeta v tržno komunikacijske aktivnosti, vodi krovno medijsko strategijo in nastopa kot media auditor za celostni nadzor nad oglaševanjem Petrola na SLO in JV trgih. V vlogi Petrola kot naročnika in vlogi lastne oglasne platforme Petrol Media ter družbenih omrežjih. Po duši je zelo analitična, zanimajo jo podatki, strateška raba in integracija raziskav in njihov globlji pomen tako v drobovje kot tudi z distance. V zadnjem času jo strokovno navdušuje širši vpliv uporabniške izkušnje na blagovno znamko ter rast trajnostnega potrošnika.