Mojih dvajset let dela v marketingu je podobnih kot pri športniku, ki vztrajno trenira, preizkuša nove poti, je vedno osredotočen na cilj, ima neverjetno notranjo motivacijo ter je neizmerno zaljubljen v šport. Svojo kariero sem pričela kot medijska planerka, nadaljevala kot medijska strateginja in direktorica projektov, skrbela za pridobivanje novih poslov v oglaševalski agenciji, nato prešla na naročniško stran kot vodja oddelka oglaševanja v Lidlu soustvarjala v izjemni dobi spreminjanja pozicije blagovne znamke v očeh slovenskih potrošnikov. Izkušnje iz področja trgovine nadgrajujem kot direktorica marketinga v Merkur trgovini, kjer prepletam strast do marketinga in PRovsko znanje ter usmerjenost k naprednim digitalnim rešitvam ter tako pomagam nadgrajevati blagovno znamko Merkur, ki je stara že 125 let. Vodila sem tudi marketing in prodajo na slovenskem smučišču Golte, kjer je bil izziv, kako iz zimske destinacije poznane predvsem kot smučišče, razširiti dejavnost na poletno pohodniško in kolesarsko destinacijo. Verjamem v moč blagovne znamke in v izvedbeno odličnost, ki vodi vse od strategije, spretnih komunikacijskih sporočil do živahnega odziva.