Si že izbral predavanja, ki jim boš na SOF-u prisluhnil?

05.06.2024

Letošnji festival v ospredje postavlja najbolj aktualna vprašanja oglaševalskega sveta in išče odgovore s pomočjo mednarodno priznanih govorcev.

Na velik oder bo stopil Američan Timothy Goodman, umetnik, grafični oblikovalec in avtor, Francozinja Amélie Ebongué, globalna tržnica, multidisciplinarna pisateljica in raziskovalka. Strokovnjak za ustvarjalno učinkovitost, ki jo poganja umetna inteligenca (AI), Ian Forrester iz podjetja DAIVID, Velika Britanija, nam bo zaupal načine, kako ustaviti slabe oglase in prenehati polniti internet z neumnimi oglasi, o prednostih umetne inteligence in revoluciji tržnih strategij prihodnosti pa bo razpravljal tudi Senad Kulenović iz Hrvaške, izkušeni svetovalec in poslovodni partner pri podjetju Agilcon. Kreativni strateg in nekdanji višji direktor za kreativno strategijo družbe Coca-Cola Tom Hidvégi iz Velike Britanije, bo razkril skrivnost, kako preseči površinske vtise in se poglobiti v metodologije, s katerimi lahko razumemo naše občinstvo.

33. SOF bo postregel tudi z zgodbam iz drznega sveta newyorških agencij in praktičnim rešitvam sodobnih problemov, ki nam jih bo zaupal Julian Cole iz Avstralije, eden vodilnih mednarodnih strategov našega časa, Jaime Cooke, višji podpredsednik skupine in generalni direktor pri Warner Brothers Discovery za srednjo in vzhodno Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, pa nas bo popeljal v zakulisje in razkril, kako ambiciozno načrtujejo, da bo podjetje v naslednjih 3-5 letih postalo eden od treh vodilnih ponudnikov pretočnih storitev.

SOF bo tudi letos v znamenju trajnostni. V okviru okrogle mize bo tekel pogovor o trajnosti, a s poudarkom na integriteti, kjer se bodo predstavile Mojca Markizeti, strokovnjakinja na področju trajnosti in ustanoviteljica pri podjetju Improve X Advisori, Matea Benedetti, direktorica in ustanoviteljica, Benedetti Life ter Nika Veger, vplivnica in blogerka na področju trajnosti. V znak trajnosti pa SOF še naprej sledi misiji, da ostane festival s čim manj odpadki - letos prvič pa si bodo udeleženci lahko natočili vodo iz pitnikov.

Svojevrsten dogodek bo nastop Boruta Pahorja, nekdanjega predsednika Republike Slovenije ter ustanovitelja in direktorja zavoda Prijatelji Zahodnega Balkana, saj se bo s Petrom Prevcem, legendo smučarskih skokov, pogovarjal o njegovih uspehih, tudi neuspehih in o vsem kar ga še čaka zdaj, ko je smuči postavil v kot.

Priča boste tudi pogovornem spektaklu, v iskrenem pogovoru s skladateljem Anžetom Rozmanom (Bleeding Fingers Music), ki sodi v sam svetovni vrh skladateljev filmske glasbe, se bo pogovarjal Blaž Jarc, svetovalec za vsebinski marketing, Pristop.

Na SOF-u boste skozi debato z gosti – Nataša Luša (Delo), Miro Mauhar (Styria Media International), Aleš Cipot (Adria Media Ljubljana) in Zoran Savin (IAB Slovenija), izvedeli tudi, kakšna je prihodnost slovenskih medijev v digitalnem okolju in ali več ljudi ustvarja več problemov nam bo zaupal Luka Pregelj, ustanovitelj in direktor, Quantifly, pa tudi o tem, kako prenova oglaševalskega kodeksa spreminja igro oglaševanja – več na bo predstavil Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča.

Ob prijetni glasbi bo prvi večer občinstvo na Europlakatovi zabavi na nogah držala skupina Batista Cadillac, po petkovi podelitvi nagrad pa bo sledila zaključna zabava A1fterica in Dj Zeds.

Pred odhodom na morje si ne pozabi označiti vsebin, ki jih ne smeš zamuditi. Se vidimo jutri!