PROGRAM
Mladi kreativci: “Halo? Prihodnost kliče, je kdo tam?”
Tudi letos bodo festival otvorili super finalisti natečaja Mladi kreativci 2024, ki bodo dali zaušnico ustaljenim vzorcem v oglaševanju. Po nemirnih odrskih vodah jih bo vodila Medeja Kraševec Žnidarec, kreativna direktorica, Luna \TBWA in predsednica žirije Mladih kreativcev. Generacija, ki bo spremenila vse, je že tukaj. Spoznajte jih.
Tim Luznar
mladi kreativec, bold.group
Ivona Repše
mlada kreativka, DROM agency
Tim Rebol
mladi kreativec, Herman & partnerji
Lučka Fabijan
mlada kreativka, DROM agency
Maruša Jug
mlada kreativka, Herman & partnerji
Medeja Kraševec Žnidarec
kreativna direktorica, Luna \TBWA in predsednica žirije Mladih kreativcev
Benjamin Hrkić
mladi kreativec, bold.group
Dekodiranje za uspešno snovanje blagovnih znamk (Decoding is the name of the game when it comes to crafting consumer-centric brands)*
Videz lahko tudi vara. Da bi zgradili resnično vznemirljive blagovne znamke, moramo preseči površinske vtise in se poglobiti v metodologije, s katerimi lahko razumemo naše občinstvo. Za napredek zastavljene strategije blagovne znamke je »ustreznost« bistvenega pomena, a pravi ključ do uspeha je biti izjemen.
Zmagovalni pristop
Na 33. SOFu PRISTOP uprizarja pogovorni spektakel z Anžetom Rozmanom, ki sodi v sam svetovni vrh skladateljev filmske glasbe. V svojo elitno ekipo skladateljev v Kaliforniji ga je izbral sam Hans Zimmer. Je prvi v vrsti izjemnih posameznikov, ki si upajo premikati meje, ciljati višje, katerih strast ne pozna omejitev. Gre za ljudi, ki bodo trajno zaznamovali vse nas, ki bomo vsaj z uhljem del pogovorov pod okriljem znamke "PRISTOP OF THE WORLD". Po Anžetovem mentalnem labirintu nas bo vodil Pristopov svetovalec za vsebinski marketing Blaž Jarc.
Označeno kot nepričakovano: prehitite najuspešnejše (Branded Unexpected: Eat the Rich)*
TikTok nenehno spreminja svet v katerem sobivamo. Skozi pokrajino kratkih videov je postal najbolj obiskana platforma med mladimi generacijami. Amélie Ebongué, globalna tržnica, multidisciplinarna pisateljica in raziskovalka bo predstavila kaj vse je potrebno za ustvarjanje učinkovite vsebine; od strategije do zakulisja kreativnega miselnega procesa ustvarjalca in blagovne znamke.
Prihodnost slovenskih medijev v digitalnem okolju
Kljub temu da je slovenski uporabnik večinoma na digitalnih napravah, so investicije v digitalne medijske kanale in njihov razvoj, s strani domačih medijskih hiš, še vedno sramežljive. Zato nas bo zanimalo, kakšno strategijo imajo največji digitalni mediji pri nas. Kdaj in kako kanijo svoje medije transformirati v »digital first« in kako investicije v oglaševanje, ki sedaj odhajajo v tujino, zadržati doma. Torej, kako smo pripravljeni na naslednja leta in kaj sestavlja strategije tistih, ki so to preobrazbo vzeli resno.
KOSILO & VESELA URICA
Dobrodošel odmor za klepet in osvežitev. Udeleženci boste v času festivala razvajali tudi svoje brbončice s Perutnino Ptuj, za izjemno razpoloženje pa bo poskrbel festivalski radio Hitradio Center.
Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem
Voditelj Borut Pahor, nekdanji predsednik države, se v Mastercard® podkastu navdiha pogovarja z izjemnimi Slovenci in Slovenkami, da bi spoznal recept, kako odkrivati in dosegati svoje potenciale, preseči ustaljene okvirje in ustvariti izpolnjeno življenje. Na SOF-u, prvič v živo pred občinstvom, se bo pogovarjal z legendo smučarskih skokov Petrom Prevcem o njegovih uspehih, tudi neuspehih, osebni rasti, družini in kaj ga še čaka sedaj, ko je smuči postavil v kot.
Veliko morate ustvarjati preden lahko ustvarite dela, ki odražajo vas (You Gotta Make a Lot of Stuff Before You Can Make Stuff Like Yourself)*
Ne glede na to, ali riše po košarkarskem igrišču za šolo v Brooklynu, ustvarja naslovnico revije Time, lansira športne copate za Nike ali piše grafične spomine, Timothy odpira debate o težkih temah. Pridružite se mu v navdihujočem govoru, kjer bo poskušal na novo definirati kaj pomeni delati v kreativni industriji.
Vojna pretočnih storitev še ni končana ... (Streaming war isn’t over…)*
Nedvomno je pretočno predvajanje prihodnost zabave, toda kdo bo na koncu zmagal v vojni pretočnih storitev? Kaj sledi za to živahno industrijo? Jaime Cooke, višji podpredsednik skupine in generalni direktor pri Warner Brothers Discovery za srednjo in vzhodno Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, nas bo popeljal v zakulisje in razkril, kako WBD ambiciozno načrtuje, da bo v naslednjih 3-5 letih postal eden od treh vodilnih ponudnikov pretočnih storitev.
SOZ praznuje 30 let delovanja
Slovenska oglaševalska zbornica v letu 2024 obeležuje 30 let delovanja. Tri desetletja uspehov, napredka, sodelovanja in povezovanja, s katerimi se je utrdila kot pomemben člen naše industrije. Vabljeni, da skupaj z ekipo SOZ, nazdravite in upihnete trideset svečk. Se vidimo v parku pred Avditorijem Portorož!
EUROPLAKAT »MIM’ PRAVIL« ŽUR
"Mim’ pravil" na Europlakatov žur. Ne zamudite nepozabnega večera z Batista Cadillac!
Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.