Oblikovanje izkušenj, ki dodaja vrednost komuniciranju

12.07.2020

»V času pandemije koronavirusa se je še bolj izrazito pokazala razlika med podjetji, ki dajejo obljube in tistimi, ki se dejansko trudijo obljubo izpolniti in tako nadgraditi svojo komunikacijo z dejanji. Podjetja, ki so se trudila komunicirati s strankami in prilagoditi komunikacijo, kanale, načine plačila in dostave ter na koncu same storitve novonastali situaciji, bodo iz situacije gotovo prišla v prednosti pred tistimi, ki tega niso storila,« pravi Žiga Vraničar iz digitalne agencije Renderspace, kjer vodi strateški razvoj in se posveča razumevanju kompleksnega vesolja medsebojne povezanosti med uporabniki in potrebami podjetij in organizacij. Skupaj z Benjaminom Rančičem, arhitektom, ki je v agenciji Renderspace odgovoren za vodenje in povezovanje najboljših strokovnjakov, ustvarjanje idej, razumevanje poslovnih modelov in razvoj inovativnih platform, bosta predstavila, kako oblikovanje izkušenj dodaja vrednost komuniciranju.

Presodili boste lahko ali je mogoče izboljšati izkušnjo tako kompleksne institucije kot je sodišče. In če je mogoče, zakaj je potem ni mogoče izboljšati za vsako zavarovalnico, banko, telekomunikacijskega ponudnika? Za katerokoli podjetje, ki ponuja izdelke ali storitve? Izvedeli boste, kako z metodo oblikovanja storitev in izkušenj (service design) najprej razumete uporabnike, nato pa izkušnje, ki jih imajo z vami. In seveda, kako vam ti uvidi omogočajo, da zasnujete izkušnje, ki bodo dejansko dodajale vrednost in izpolnile obljube, ki ste jih dali v komunikaciji – ali jih celo presegle.

[PREDAVANJE] Service design ali kako komuniciranju lahko dodamo vrednost