[PREDAVANJE] Service design ali kako komuniciranju lahko dodamo vrednost

10.09.2020 14:45 - Ljubljana

Kako komuniciranju dodamo vrednost? Tako, da obljubo, ki smo jo dali, uresničimo v obliki vredne izkušnje. In kako vemo, da izpolnjujemo obljubo izkušnje, dano kupcu, uporabniku, potrošniku? Kako lahko izkušnjo sistematično izboljšujemo?

Na predavanju boste lahko presodili ali je mogoče izboljšati izkušnjo tako kompleksne institucije kot je sodišče. In če je mogoče, zakaj je potem ni mogoče izboljšati za vsako zavarovalnico, banko, telekomunikacijskega ponudnika? Za katerokoli podjetje, ki ponuja izdelke ali storitve? Izvedeli boste, kako z metodo oblikovanja storitev in izkušenj (service design) najprej razumete uporabnike, nato pa izkušnje, ki jih imajo z vami. In seveda, kako vam ti uvidi omogočajo, da zasnujete izkušnje, ki bodo dejansko dodajale vrednost in izpolnile obljube, ki ste jih dali v komunikaciji – ali jih celo presegle.