Na SOF-u pišemo algoritme za novo dobo kreativnosti ​​​​​

07.05.2025

Na festival prihajajo ustvarjalci, ki ne sledijo trendom – ampak jih ustvarjajo:

Adam Morganz vizijo “Eating the Big Fish” je challenger znamke izstrelil med zvezde in ob tem pretresel cel svet.

Stefan Sagmeister, delal z Rolling Stonesi in Loujem Reedom, pohvali se z razstavo v MoMI, v New Yorku.

Chris Erthel, mojster performance marketinga, ki je spletno prodajo dvignil na višjo raven.

Alex Turtschan, futurist, ki razkriva, kako tehnologija spreminjaja igro oglaševanja.
 

Erik Herrström, kreativni genij, ki je v svoji karieri sodeloval z znamkami kot so Beats by Dre, Sony Music, Nike, Sound.xyz, Spoftfy.

John Thornton, kreativni pisec, ki ustvarja oglase, ki se jih ne le zapomniš ... temveč jih deliš s frendi in naročniki!

Ne zamudi uvidov, ki bodo zaznamovali prihodnost naše industrije.