Erik Herrström

ustanovitelj in kreativni direktor, Studio Herrström

Erik je Šved s slovenskimi koreninami, ki je v več kot dveh desetletjih delal za globalne znamke kot so Beats by Dre, Red Bull Music, Newyorška filharmonija in številne druge. Na Spotifyju je bil najprej direktor za oblikovanje blagovne znamke, danes pa vodi celotno kreativno ekipo. Skupaj z naročniki kot so Spotify, Discord, Sound.xyz, Beats Music, Sony Music in Nike, je ustvaril celostne podobe, kampanje, kot tudi aktivacije, ki so mu prinesle več kot 100 nagrad, vključno z zlatimi odličji na globalnih festivalih od Cannes Lions, D&AD, One Show in ADC. O njegovem izjemnem delu pa pišejo vodilni mediji od Billboarda, Forbesa, Fast Companyja pa vse do Wireda.

Njegov oblikovalski studio se osredotoča na krepitve blagovnih znamk v glasbeni industriji ter njihovemu preoblikovanju v nepogrešljiv del vsakdanje kulture, ki je ni mogoče prezreti. Pod Erikovim vodstvom studio ustvarja celostne podobe, kampanje, dogodke in aktivacije za blagovne znamke, ki oblikujejo novo kulturo, kot so Beats by Dre, Sound.xyz, Red Bull Music, Spotify in Newyorška filharmonija. Z ekipo, ki deluje v sedmih državah po Evropi in ZDA, gradi znamke, ki spodbujajo zvestobo, poudarjajo pristnost in se razvijajo skozi čas. Njihovo delo je bilo priznano z nagradami Clio Music Awards, Webby Awards in CCA Awards.