Jasna Potrata ima že več kot 18 let izkušenj s področja marketinga. Strokovni ekipi Innovatifa se je pridružila pred skoraj 15 leti kot vodja digitalnih projektov. Z leti je širila svoja znanja in izkušnje na področjih strateškega upravljanja spletne prisotnosti, celovitega upravljanja blagovnih znamk in postavljanja komunikacijskih platform. Kot direktorica projektov je leta 2013 prevzela celostno strateško upravljanje naročnikov. Specializirala se je za vodenje mednarodnih naročnikov in blagovnih znamk na domačem in sosednjih trgih. Beiersdorf, Philips, Mercator, Goodyear Dunlop Sava Tires ... so le nekateri, ki jih je vodila na poti digitalne in poslovne transformacije. Trdno verjame v partnerski odnos, ki temelji predvsem na zaupanju.
Zaradi svojih bogatih izkušenj in v iskanju novih izzivov je leta 2018 postala vodja oddelka za komunikacije – enega od treh strateških stebrov podjetja Innovatif. Prepričana je, da je prava pot do dobrih rezultatov v povezovanju ekipe in stebrov ter v nenehnem spremljanju dogajanja na trgu in trendov v panogi. Ob tem poudarja, da ni več dovolj biti zgolj v koraku s časom, temveč še korak naprej.