[PRO ET CONTRA] Biti človek v dobi podatkov

14.06.2022 15:00 - Avditorij Portorož

Kako pridobiti nazaj izgubljeno zaupanje in (spet) vzpostaviti pristen odnos s potrošniki.

Odvisnost od podatkov je spremenila naš način dela in pogleda na svet. Obsedeni smo z neskončnimi tokovi informacij – za pridobivanje rezultatov, osebno in poslovno validacijo našega dela ter merjenje uspeha v svetu trženja. Ali smo zaradi te obsesije s podatki, ki so nam na voljo 24/7, postali kratkovidni? Si prizadevamo le še pridobiti naslednji like, srček, impression rate, KPI, klik in CTR? Ali smo zaradi vseh gigabajtov podatkov, ki jih imamo na voljo, izgubili občutek za vzpostavljanje človeškega stika in instinkt, ki je pogojen z razumevanjem sveta okoli nas?


Preverili bomo, kateri so trenutni prevladujoči načini merjenja učinikov našega dela v marketingu in se vprašali, kako poiskati nove načine razmišljanja in delovanja – z namenom da odkrijemo, prepoznamo in vzpostavimo pristne odnose med znamko ter njenimi potrošniki. Ter nenazadnje, kako vzpostaviti in vzdrževati odnose, ki ne le dvigujejo uspešnost, temveč vzpostavljajo temelje za dolgoročno rast in razvoj znamke.