Božidar Jovanović je kreativni stateg, ki s skoraj 20-letnimi izkušnjami svoje znanje ter fokus usmerja predvsem na področje znamk in znamčenja. V svet oglaševalskih agencij je vstopil v začetku tisočletja, ko je svoje prve korake vzpostavil v agenciji Pristop. Tam se je tudi začel njegov dolgoletni in še vedno strasten odnos z znamkami ter kreativnim in strateškim razmišljanjem. Kasneje se je pridružil skupini Futura in njeni novo pridruženi digitalni članici Innovatif, kjer so skozi leta snovali celovite projekte na področju tržnega komuniciranja. Sodeloval, snoval in usmerjal je širok nabor projektov za uspešne slovenske znamke: Gorenje, Telekom, Ljubljanski grad, Mercator, Kras, Avtenta, Festival Ljubljana, Kočevsko, Arex … Z leti je svoje znanje nadgrajeval tudi z delom na področju video in filmske produkcije ter sledenjem novim tehnologijam, ki so nastajale v času njegove kariere.
Na Innovatifu, ki od leta 2016 deluje kot samostojna marketinška agencija, je odgovoren za razvoj znamk in kreativne strategije. Usmerjen je predvsem v celovite komunikacijske zgodbe, ki presegajo in združujejo delovanje na posameznih stičnih točkah oz. medijih. Strast do kreativnega razmišljanja in celovitega “big picture” pogleda na znamke je tisto, kar že od začetka definira njegovo poklicno pot. Kot sam pravi, se najbolj drži načela: ”Creativity is dead, long live creativity!” Pri tem ima v mislih kreativnost, ki ni definirana na nivoju forme, medija ali kampanje, temveč se kaže v načinu razmišljanja in posledično delovanja. Ideje, ki sledijo toku časa in kulture, znamke, ki se z leti prilagajajo in spreminjajo – tako kot mi sami.