Nikolaos Dimitriadis (MBA) že več kot desetletje povezuje nevro in vedenjsko znanost s področjem trženja, komunikacij, vodenja in izobraževanja. Je direktor in soustanovitelj podjetja Trizma Neuro, ki je vodilno regijsko podjetje na področju nevroznanosti. Ob tem deluje tudi kot predavatelj Univerze v Sheffieldu in kot certificiran nevromarketingar ter trener. Je avtor knjig »Neuroscience for Leaders: A Brain Adaptive Leadership Approach« in »Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools«. Kot svetovalec in poslovni trener sodeluje z znanimi mednarodnimi naročniki, kot so IKEA, Nestle, Banca Intesa Sanpaolo, Coca Cola, Raiffeisen Bank, Rauch, Teekanne in še z mnogimi drugimi. Dimitriadis je strasten zagovornik možganom prijazne komunikacije, celostnega raziskovanja, stalne inovacije blagovnih znamk in k rezultatom usmerjene korporativne kulture.
„Vse kar smo, je v naših možganih“ pravi Dimitriadis ter dodaja: „skrbite za svoje možgane in oni bodo poskrbeli za možgane vaših sodelavcev“.