[PREDAVANJE] V možganih je odgovor: Predvidevanje vedenja potrošnikov s pomočjo nevroznanosti (Brains know best: How neuroscience helps brands predict customer behaviour)*

02.04.2020 10:00 - Velika dvorana SOF, Kempinski Palace Portorož

Ves svet govori o družbenih omrežjih, “Big data” in navidezni resničnosti kot o najpomembnejših vodilih revolucije sodobnega trženja. Vendar to so zgolj pripomočki! Največja revolucija je razumevanje, da se vse informacije, ki jih potrebujejo tržniki skrivajo v možganih potrošnikov. Zvestoba, zadovoljstvo, priljubljenost izdelkov in zavzetost potrošnikov temeljijo na elektro-kemičnih odzivih v možganih. In prav te odzivi so lahko v korist ali v škodo vaši blagovni znamki, odvisno od tega ali ciljate na pravo stran možganov s pravim sporočilom. Zavedanje, da je dandanes trženje z roko v roki povezano s poznavanjem miselnih procesov potrošnikov je ključnega pomena. V nasprotnem primeru lahko trženjske aktivnosti negativno vplivajo na blagovno znamko podjetja. Čas je torej, da se naučite kako možgani delujejo, kaj jim je všeč in kaj jim ni všeč ter s pomočjo teh informacij dosežete boljše tržne rezultate! 

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.