Tomaž Apohal je soustanovitelj agencije Yootree, kreativni direktor, komunikacijski strateg in predavatelj. V vlogi kreativnega direktorja agencij Yootree, Grey in Ogilvy je v 15 letih ustvarjanja zbral znanje, mednarodne izkušnje in mnoga priznanja na področju kreativnosti in odličnosti v komuniciranju, oglaševanju in dizajnu. Petrol »Energija za življenje«, Cockta »Živi za svojo stvar«, Tuš »Slovenski trgovec«, Gorenje »Life simplified«, »Zaslužite si več« s Triglav Skladi, Jub »Barve, edinstvene kot občutki«, so le peščica sloganov, komunikacijskih strategij in oglasov, ki jih je zasnoval za mednarodna podjetja in tržne znamke.
Tomaževa dela so bila nagrajena na lokalnih, regionalnih in mednarodnih tekmovanjih Golden Drum, Red Dot, New York Festivals AD, Idea X, EACA Care Awards, Golden Hammer Riga, Balcannes, SOF, European Excellence Awards, Effie, Sempl, Outstanding, WebSi, Sporto, Bienalu vidnih sporočil Slovenije in drugih. Z nedavnimi uspehi in priznanji za znamke Cockta, Argeta, Triglav Skladi, Petrol Q Max iQ in druge je ustvaril odmevne komunikacijske dosežke v širši regiji in verjame, da imajo vsa podjetja in blagovne znamke moč in odgovornost spreminjati svet na bolje.