Biti inovativen v zavarovalništvu in hkrati zanimiv za različne generacije je vsakodnevni izziv, na katerega Sara zadnje dve leti odgovarja kot vodja tehnološkega digitalnega centra Triglav Lab – poligona, ki Skupini Triglav služi kot eno izmed pomembnih komunikacijskih orodij. Jezikoslovka po izobrazbi in duši je bila pred tem del PR ekipe v službi za korporativno komuniciranje, še prej pa si je znanje nabirala na tujih trgih, kjer se je med drugim preizkusila na Konzulatu Republike Slovenije v New Yorku in Stalnem Predstavništvu Slovenije pri OZN,OVSE in drugih mednarodnih organizacijah na Dunaju. Rada razmišlja izven okvirjev, tako v službenem kot tudi osebnem življenju pa vedno znova išče nove podvige. Vse bolj je zanimajo novi trendi na področju marketinga, s poudarkom na digitalizaciji. Njena velika strast ostajajo tuji jeziki, saj je prepričana, da si z njihovim znanjem in dobrimi komunikacijskimi veščinami lahko odpreš marsikatera vrata.