Nataša ima z več kot petnajstletnimi izkušnjami v bančnem sektorju priložnost povezovati dinamiko trendov z razvojem novih bančnih storitev/poti, biti del zmagovalnih integriranih trženjsko-komunikacijskih pristopov ter udejanjati marketinške principe skozi različne strateške projekte (pripojitev bank, strateška partnerstva, izboljšanje prodajne učinkovitosti). Na svoji poti nadgrajuje in povezuje marketinške vsebine z ostalimi znanji (Šola inoviranja, treningi poslovnih veščin) ter s tem skuša razbiti kak trd oreh iz marketinške kratkovidnosti, ki je še danes nemalokrat kje zakoreninjen. Dragocena strokovna in življenjska izkušnja jo povezuje tudi z Italijo, kjer je končala podiplomski program bančništva in podjetništva ter nadgrajevala svoje znanje v ekipi Brand Managementa v eni izmed vseevropskih komercialnih bank, opremljena z novim pogledom na področjih razvoja in pozicioniranja globalne blagovne znamke.