Blaž Ritmanič je eden izmed redkih kreativnih direktorjev pri nas, ki izhaja iz oblikovalskih vod. Vodi kreativno ekipo na agenciji Formitas, kjer je tudi začel svojo karierno pot leta 2005. Leta 2007 in 2008 je zmagal na natečaju za mlade kreativce in posledično sodeloval na festivalu Cannes Lions. Nadaljeval je kot umetniški direktor, konstantna želja po rasti in vsebinski nadgradnji pa ga je izoblikovala v kvalitetah, vrednotah in znanjih do pozicije kreativnega direktorja, ki jo opravlja od leta 2014. Ves čas svoje karierne poti je aktiven član festivalov, žirij ter ostalih s stroko povezanimi funkcijami ter je dobitnik večih domačih in mednarodnih priznanj. Poznavanje delovanja in zahtev oglaševalske industrije mu daje širino in globok vpogled v trende, principe in potrebe današnjega zahtevnega področja stroke. Zadnja leta je naklonjen predvsem idejam in rešitvam, ki so usmerjene v družbeno odgovornost in pozitivne spremembe. Poleg ustvarjanja del za različna lokalna in globalna podjetja, že 5 let vodi kreativno ekipo projekta Štartaj Slovenija ter se redno udeležuje natečajev, ki opozarjajo na pereče družbene teme kot so Tam-Tamov Plaktivat, Mladinin Proglas in drugi.