Anja Erjavec

višja strokovna sodelavka v službi za marketing, Zavarovalnica Triglav

Kreativnost, strateško razmišljanje in usmerjenost k reševanju konkretnih izzivov so rdeča nit moje karierne poti. Po študiju tržnega komuniciranja sem svojo karierno pot začela ravno v času takratne gospodarske krize in razvoja digitalizacije. Ta prelomna obdobja so me naučila, da so najboljše rešitve tiste, ki se odzovejo na konkretne izzive in izstopajo s svojo kreativnostjo.

Dragocene izkušnje sem si nabirala z organizacijo mednarodnih sejemskih nastopov v tujini in gala prireditev. Pot me je zatem vodila v Milano, kjer sem na svetovni razstavi Expo 2015 skrbela za vsebinski program in organizirala številne dogodke v slovenskem paviljonu. Leta 2017 sem kot idejni in izvedbeni vodja mednarodne komunikacijske in oglaševalske kampanje „I feel Slovenia. Green. Creative. Smart.“ postavila temelje za globalno prepoznavnost slovenskega gospodarstva. S pomočjo ustvarjene mreže več kot 40 slovenskih podjetij kot ambasadorjev kampanje smo okrepili prepoznavnost Slovenije v mednarodnem okolju.

Kasneje sem se pridružila vodilnemu slovenskemu energetskemu podjetju, kjer sem produktno in celostno pokrivala B2B in B2G marketing, danes pa sem zaposlena v Zavarovalnici Triglav, kjer na področju tržnega komuniciranja in upravljanja blagovne znamke izvajam marketinške aktivnosti različnih zavarovalniških produktov.

Sleherna izkušnja me je vodila k razumevanju, da so učinkovite kreativne rešitve tiste, ki izhajajo iz resničnih potreb uporabnikov, gradijo trajne povezave med ljudmi in znamkami ter upoštevajo širši družbeni kontekst in odgovornost do okolja. Kot članica komisije Mladih kreativcev na SOF-u se veselim prihodnjih izzivov v industriji ter priložnosti, da spodbujam kreativnost, inovativnost in napredek med mladimi v vedno bolj kompleksnem okolju.